Alla inlägg den 8 april 2009

-

Av Beatrice Åbom - 8 april 2009 11:08

Jag saknar min lugg! :'[


Av Beatrice Åbom - 8 april 2009 11:02

Godmorgon! Nu sitter jag och äter en rejäl frukost, mums. Idag har jag 100 möten känns det som, fast egentligen är det bara 3.. Men först ska jag till Kerstin på Spädis, sen föräldrar utbildningen och sen ART. Jag orkar inte med alla dessa jävla möten hit och dit. Jag blir helt slut i kroppen eftersom första mötet ofta är tidigt på morgonen och sen sista mötet är kring 4 och då är jag inte hemma i Kilababa förns klockan 6 oftast... Och det blir en väldigt lååång dag i Bollnäs och det blir väldigt jobbigt. Men jag får försöka orka med de här mötena idag, + att det är jobbigt att gå på mötena själv, och Oskar ska ju inte hit idag eftersom vi inte fått pengar så han har inge pengar att åka till Bollnäs för. Men men..


Efter mötena så åker jag tillbaka hem till mamma igen, så packar jag ihop mina grejer sen ska jag antagligen tillbaka till Kilababe, men jag skulle helst vela prata med Oskar utanför hemmet innan, så det inte blir en massa tjafs osv... Vi har inte haft det lätt de senaste dagarna. 


Nu ska jag slänga i mig det som är kvar av min frukost sen ska jag göra mig i ordning tills mamma hämtar mig halv 1. KYSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards